Rapportages

Rapportages


In de backoffice van de shop kunnen verschillende rapportages gemaakt worden.

Order Rapport

Hier kan een rapportage gemaakt worden van een reeks orders over een bepaalde periode.
Deze rapportage bestaat uit:
  1. Order ID
  2. Factuur ID
  3. Order status
  4. Orderdatum
  5. Betalingsmethode
  6. Coupon code
  7. Totaal prijs (exclusief BTW)
  8. Totaal prijs inclusief BTW
  9. Verzendkosten
  10. Verzendmethode
  11. Track & Trace URL
  12. Tracking Key
  13. Notitie
  14. Klantnaam
  15. Klantgroep
  16. Afleveradres
  17. Factuuradres

Orderregel Rapport

Hier kan een rapportage gemaakt worden van een reeks orderregels over een bepaalde periode.
Deze rapportage bestaat uit:
  1. Order ID
  2. Order item ID
  3. Besteldatum
  4. Status
  5. Product ID
  6. Productnaam
  7. Documenttype
  8. Aantal
  9. High Resolution PDF
  10. Leverdatum
  11. Document omschrijving

Klanten Rapport

Per groep kan een rapportage gemaakt worden van de klanten binnen deze groep.
Deze rapportage bestaat uit:
  1. Klant ID
  2. E-mailadres
  3. Klantnaam
  4. Bedrijfsnaam
  5. Aanhef
  6. Land
  7. Groeps ID
  8. Groepsnaam
  9. Telefoonnummer
  10. Registratiedatum
  11. Nieuwsbrief
  12. Externe klant-ID
  13. BTW-nummer
  14. Datum laatste aanmelding
  15. Inclusief btw
  16. Toegestaan om te bestellen
  17. Aantal logins

Aangepaste Rapporten

Het is altijd mogelijk om een rapportage op maat te laten maken. In dat geval spreken we over een aangepaste rapportage.
Wanneer er geen rapportages op maat zijn en er wordt geklikt op 'Aangepaste Rapporten', dan verschijnt de onderstaande melding:




Voor het aanmaken van een aangepast rapport neem contact met ons op: Professional Services .


Vragen en feedback 

Zijn er nog vragen of feedback neem dan contact met ons op: Professional Services.


    • Related Articles

    • Klanten

      Hier wordt een totaaloverzicht van alle klanten die geregistreerd zijn in de webshop getoond. De volgende acties zijn mogelijk om op deze pagina uit te voeren: een nieuwe klant aanmaken - vervolgens geeft u zelf de inloggegevens door aan de klant ...
    • Leveranciers

      In deze sectie kunnen externe leveranciers aangemaakt worden. Deze kunnen weer bij Categorieën en Producten (tab Logistiek) gekoppeld worden aan producten waardoor er in het bestellingenoverzicht komt te staan dat het product bij deze leverancier ...
    • Verzamelfactuur/Deelfactuur

      Een verzamelfactuur of deelfactuur is een verzameling van facturen van alle klanten uit één groep over een gespecificeerde periode. Zo wordt er een duidelijk overzicht gecreëerd waarbij alle facturen op een rijtje staan. Per groep kan er ingesteld ...
    • Groepen

      In de webshop worden klanten ondergebracht in een groep. Aan een klant hangt alleen een skin; aan een groep hangen de rechten voor alle gebruikers in de groep. Een klant kan dus niet functioneren zonder ingedeeld te zijn in een groep. Wanneer een ...
    • Docuboxx Portal/Webshop - v3.6

      Nieuwe/aangepaste features Integratie van Docuboxx Generator in Webshop De Docuboxx Generator is volledig geïntegreerd in de backoffice van de Webshop. Hierdoor hoeft er niet meer apart ingelogd te worden en kunnen de instellingen van zowel de ...